Het Gorinchemse communicatiebureau en UBC-lid BOS Reclame gaat verder onder de naam bureau Peppr. Het bureau dat gevestigd is in het karakteristieke pand aan de Westwagenstraat werkt voor veel lokale bedrijven en instellingen. Daarnaast is de naam vaak terug te zien in verband met de verschillende maatschappelijke projecten en sponsoringen om partijen in de stad te ondersteunen. De creatieve communicatie en betrokkenheid veranderen niet, de naam wel.
Eigenaar Christiaan Streefkerk vond het tijd worden voor een verfrissende, nieuwe merknaam. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf zich ontwikkeld van vooral reclamebureau naar een breder creatief communicatiebureau voor advies en uitvoering.
Bureau Peppr ontwikkelt, bouwt en versterkt merken en is dé smaakmaker in creatieve communicatie. Het bedrijf ondersteunt en adviseert organisaties door richting, vorm én smaak te geven aan de (visuele) communicatie van hun klanten. Als flexibel, kleinschalig bureau leveren ze hiermee groots werk voor uiteenlopende organisaties, van lokaal tot internationaal.
Christiaan Streefkerk, eigenaar bureau Peppr: “BOS Reclame is een begrip geworden door de energie die oorspronkelijke oprichter en naamgever Theo Bos er jarenlang in heeft gestopt, tot de overname in 2015. We werken samen met uiteenlopende bedrijven, instellingen en organisaties, zowel commercieel, overheid als charitatieve instellingen. Die werkzaamheden zijn breder geworden en gaan verder dan ‘alleen’ reclame. Met de nieuwe naam Peppr maken we dat verschil duidelijk. We bouwen graag krachtige merken. Of ze nu nieuw zijn of al lange tijd bestaan, elk merk kan af en toe een oppepper gebruiken; een smaakmaker die het sterke merk ook sterk houdt.”
Bij de foto:
Het team van bureau Peppr bij de feestelijke onthulling van het nieuwe logo.
v.l.n.r. Björn Paul, Theo Huitema, Naomi Hoekstra, Aline Streefkerk en eigenaar Christiaan Streefkerk.